کنسرو ماهی درجه‌ یک و عالی

شما موقع خرید یک کنسرو ماهی به چه چیزهایی دقت میکنید؟

کنسرو ماهی تن درجه یک و معمولی با یکدیگر تفاوت هایی دارند که با کمی دقت می‌توان خریدی مطمئن تر داشت. در زیر به بررسی این تفاوت ها می پردازیم :

نوع و شکل ظاهری ماهی :

در برخی از کنسروهای ماهی بر روی قوطی در قسمت محتویات ذکر شده است: “گوشت تکه‌ای یا تکه‌ای روشن یا فیله ماهی” ولی در بعضی دیگر نوشته شده است: ”خرده ماهی”. گروه دوم از شکل ظاهری مناسب برخوردار نیستند.

نکته مهم‌تر آن است که نوع ماهی فقط باید هوور و یا گیدر باشد و نام ماهی حتماً بر روی قوطی ذکر شده باشد. اگر نام ماهی ذکر نشده باشد یا هرچیزی به جز هوور و یا گیدر باشد احتمالا این کنسرو ماهی کیفیت خوبی ندارد.

نوع قوطی :

در کنسرو های درجه یک قوطی به صورت یک تکه و یکپارچه ساخته می‌شود ولی در کنسروهای معمولی قسمت کف و بدنه مجزاست و به هم چسبانده شده‌اند. حتی ممکن است خود استوانه بدنه هم یکپارچه نباشد. هر چه میزان درزها بیشتر باشد امکان افزایش بار میکروبی و همچنین زنگ زدگی در قوطی بیشتر شده و کیفیت محصول پایین تر می‌آید.

وجود راه ارتباطی مستقیم بین مشتری و تولید کننده :

دقت کنید که بر روی بسته بندی تلفن صدای مشتری قید شده باشد. وجود راه ارتباطی مستقیم بین مشتری و تولید کننده نشان دهنده آن است که تولیدکننده از کیفیت محصول خود مطمئن است و پاسخگوی مشتریان و مصرف کنندگان است.

گروه صنایع غذایی تحفه با اهمیت به سلامت مصرف‌کننده و ارج نهادن به مشتری‌مداری تنها از بهترین و سالم ترین ماهیان هوور و گیدر در کنسروهای ماهی با بسته بندی در قوطی های یکپارچه استفاده می‌کند. واحد صدای مشتری شرکت تحفه همواره آماده پاسخگویی به سوالات و شنیدن نظرات مصرف کنندگان گرامی می‌باشد.

آخرین مقالات

تحفه، برندی پیشرو و پیش قدم در حوزه تولید محصولات دریایی متنوع، خلاقانه و به روز که لذت كشف تجربه های جدید از مصرف غذاهای دریایی را به ارمغان مي آورد.

تماس با ما

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

© کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه توسعه صنایع غذایی تحفه می‌باشد.