کسیدیا / کسادیا تون ماهی

کسیدیا یک ساندویچ یا پیتزا اسپانیایی یا مکزیکی این خوردنی خوشمزه به شکلهای و با نان های مختلف میشه تهیه کرد. نوعی غذای مکزیکی است زیر و روی آن نان گندم قرار گرفته و با مرغ وگوشت طعم دار شده (میوه وسبزیجات تازه مزه دار میشود) پر میشود.
غذاهای مکزیکی در سراسر دنیا محبوبیت خاص خود را دارند و با فرهنگ ها و ذائقه های متفاوتی جور در می آیند. از جمله برای ما ایرانی ها نیز صرف نمودن این غذاها بسیار لذت بخش است زیرا در بیشتر آنها از انواع لوبیا، کاهو، پنیر، گوجه فرنگی و نان ترتیلا استفاده شده که باب میل مان هستند.
غذاهای این کشور تنوع بسیار بالایی دارد و از فاهیتای مرغ گرفته تا تاکو و بوریتو و کسادیا، همه شان لذیذ بوده و نمی توان به سادگی از کنارشان گذشت.

مواد لازم کسیدیا
نان ذرت 2 عدد
پنیر موزارلا 1پیمانه
کنسرو تون ماهی 1 عدد
جعغری چند شاخه
فلفل دلمه 1 عدد


طرز تهیه کسیدیا

نان ذرت را کف یک بشقاب سرامیکی مناسب فر قرار دهید و روی آن را با پنیر موزارلا ، کنسرو ماهی تون و فلفل دلمه‌ای رنگی و جعفری ریز خرد شده بپوشانید ، دوباره مقداری پنیر بریزید و یک نان دیگر روی آن قرار دهید . سطح رویی نان را چرب کنید و بمدت ده دقیقه در فر قرار دهید .
میتوانید سرد یا گرم نوش جان کنید

رسپی‌های پرطرفدار

تحفه، برندی پیشرو و پیش قدم در حوزه تولید محصولات دریایی متنوع، خلاقانه و به روز که لذت كشف تجربه های جدید از مصرف غذاهای دریایی را به ارمغان مي آورد.

تماس با ما

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

© کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه توسعه صنایع غذایی تحفه می‌باشد.